18.4.05

Επιστροφή στις ρίζες

Αποφάσισα να εισέλθω σε μία περίοδο αυτισμού. Αυτό σημαίνει ότι τα βαρετά πράγματα που συνήθως πραγματεύεται το Don't Kiss The Frog, θα γίνουν ακόμα βαρετότερα. Είναι κι αυτή η ενδοσκόπηση μια κάποια λύσις... Μην πάθουμε και overdose κοινωνικοποίησης.

Σήμερα λοιπόν ξύπνησα, ντύθηκα, είδα πρωινάδικα, ήρθα στο γραφείο. Πριν από λίγο έσκασε ένας άγνωστος (που φαινόταν να με ξέρει) και με ρώτησε γιατί δε μπορεί ο συνδεδεμένος στο ntua.gr υπολογιστής του να δώσει internet στο συνδεδεμένο στο συνδεδεμένο στο ntua.gr υπολογιστή του. Υποθέτω πως φταίει η γλυκιά συμπαθητική φατσούλα μου, η οποία εκπέμπει τα άπειρα θετικά vibes. Σα να λέμε έχω μία τεράστια ταμπέλα στο μέτωπό μου που λέει "ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΩ;". Κι ας είμαι αξύριστος 15 μέρες.

Τέλος πάντων, να σας δείξω κάτι που διάβασα σε ένα βιβλίο για το Χάος πριν 7-8 χρόνια:

1. Πάρτε έναν αριθμό με 5 δεκαδικά ψηφία (ας πούμε 0.73351)
2. Διπλασιάστε τον 30 φορές, κρατώντας μόνο τα δεκαδικά ψηφία όποτε προκύψει ακέραιο μέρος (το έκανα: 0.32224)
3. Αλλάξτε τώρα το τελευταίο ψηφίο του αρχικού αριθμού κατά 1 (ας πούμε 0.73352) και επαναλάβετε (επανέλαβα: 0.74048[*])

Διαφορά στις αρχικές συνθήκες: 0.001%. Διαφορά στα τελικά αποτελέσματα: 129.791%.

Ηθικόν δίδαγμα: σε συστήματα με μη γραμμικές αλληλεπιδράσεις και με την εξαίρεση του περιστασιακού νορμάλ ελκυστή, there's no such thing as a negligible factor. Μακροπρόθεσμα. Όπου το "μακροπρόθεσμα" συνήθως σημαίνει "μετά από 4-5 μεταβάσεις".

Θα κρατήσουμε αυτό το συμπέρασμα γιατί θα μας χρειαστεί στα επόμενα.

update: τελικά ο τύπος είναι από το διπλανό εργαστήριο. Άρα ξέρει κάποιον που με ξέρει. Συν ότι έχω γλυκιά και συμπαθητική φατσούλα βέβαια.

[*] Όχι, δεν είμαι αριθμογκαγκά. Είμαι κομπιουτερογκαγκά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: