9.7.05

prelude: "μην ακούω παπαριλίκια για μαγείες"

Ναι ε; Για τσέκαρε το λόγο για τον οποίο οι Αθηναίοι έχασαν τη Σικελική εκστρατεία.

Προσωπικό δεδομένο: έχω διαβάσει πάνω από 4000 βιβλία στη ζωή μου. Από 4 ή 5 χρονών (δε θυμάμαι) διαβάζω συνέχεια για τα πάντα. Ίσως γι' αυτό είμαι τόσο ξερόλας. Επίσης όταν διαβάζω συνήθως μασουλάω. [Περιέργως πώς, ουδέποτε υπήρξα χοντρός].

Και αν υπάρχει ΕΝΑ πράγμα που να με τσαντίζει απόλυτα και μη αναστρέψιμα, αυτό είναι οι αρχαιογκαγκά. Διότι είναι αγροίκοι, φανατικοί, μικρόνοες, ρομαντικοί (μπλιαχ) και κυρίως. νομίζουν. ότι. μπορούν. να. υποδείξουν. σε. εμένα. βιβλιογραφία. (!!!)

Επίσης είναι μικροτσούτσουνοι. Με τη φροϋδική έννοια.

(σημ: οι περισσότεροι ηλεκτρολόγοι και το 100% των αρχαιογκαγκά, έχουν την καλλιέργεια της ερήμου Γκόμπι. Ηλεκτρολόγος και αρχαιογκαγκά είναι χειρότερο από ).
(σημ2: το αρχικό μου σχόλιο τελείωνε σε "Μη φανατίζεσαι για πράγματα που δεν καταλαβαίνεις, διότι θα με βρεις απέναντί σου". Το άλλαξα γιατί είχα απλά διαισθανθεί φανατισμό. Μου τη σπάει όταν έχω συνέχεια δίκιο. Πρέπει να ασχοληθώ λιγάκι με το Ζεν.)

ΥΓ: Dystro, -5 πόντοι για βατραχοφίλημα, +1.000.000 πόντοι για το ξεσκέπασμα του φρικιού της μπλογκοτηλεθέασης στο ίδιο ποστ.
ΥΓ2: Ώρες-ώρες, πραγματικά θα ήθελα όλα αυτά τα ωραία και θαυμαστά να τα είχαν κάνει οι αρχαίοι Τούρκοι. Κι εμείς να ήμασταν κάτι σαν τους Αλβανούς ή τους wannabe Μακεδόνες: αντικειμενικά δηλαδή, να μην είχαμε τους προγόνους μας σα γιατρικό για το μικρό μας τσουτσούνι και υποκειμενικά ας λέγαμε ό,τι θέλαμε. Τώρα που το σκέφτομαι, αυτό ψιλοισχύει. Δεν υπάρχει σωτηρία...

(άντε αύριο μπορεί να πέσει το αεροπλάνο και να ησυχάσετε)

3 σχόλια:

dystropoppygus είπε...

Ε, όχι και "βατραχοφίλημα" η αναφορά στα μπινελίκια που έριξες στους Κόκκορες! Δηλαδή άμα αναφέρω και το ξέσπασμα επί του Εσταριάν τι θα είναι, βατραχοπίπα;

Διευκρίνηση για τον Τσιπιρίπο: δεν εγράφη ως απόπειρα ξεσκεπάσματος φρικιού. Δηλαδή, ήμαρτον, ελπίζω ότι τουλάχιστον οι μπλόγκερς που "εκτιμώ" δεν περίμεναν εμένα (και οι υπόλοιποι δεν με διαβάζουν). Τα όσα έχουν επακολουθήσει όμως με κάνουν να πιστεύω (α) ότι μάλλον είμαι πολύ soft και (β) ότι πρέπει να ασχοληθείς λιγάκι με το Ζεν.

Το αεροπλάνο προσγειώθηκε καλά, ε;

Ανώνυμος είπε...

είσαι ψώνιο,μαλάκας και πανηλίθιος!!! Η ημιμάθεια είναι πολύ χειρώτερη απ'την αμάθεια! Όταν παψείς να τρώς τα λεφτά του μπαμπά σου και αναγκαστείς να δουλέψεις ίσως καταλάβεις τι σου λέω!!!
Ψώνιοοοοοοοο!!!

Γιάννης

Ανώνυμος είπε...

mathe orthografia geloie