6.2.06

Μεταφερθήκαμε

http://blog.dontkissthefrog.net

Όλα αυτά επειδή είδα το post του CM και αποφάσισα ότι αρκετά μου την έχει σπάσει το blogger με όλα αυτά τα scheduled outages και την τεράστια σελίδα (140KB) που περιέχει τα πάντα και το google να παρακολουθεί το καθετί και gmail για e-mail και google-analytics με τρία χρόνια καθυστέρηση και g-tarxidiamaskouniountai.

Εξάλλου το WordPress μετατρέπει τα :) σε ζωγραφιές. Αυτό είναι killer feature.

Φυσικά το template του νέου site σταδιακά θα μοιάσει με το template που όλοι γνωρίσατε και αγαπήσατε (εκτός από αυτούς που το μίσησαν, άντε και γαμηθείτε σκουλήκια) αλλά αυτή είναι δουλειά για το Σαββατοκύριακο.

15 σχόλια:

Nassos K. είπε...

Ετσι ;)

---. είπε...

Άκου τί παίζει. Ας πούμε ότι έχεις μπροστά σου ένα κοριτσάκι 8 άντε το πολύ 10 χρονών. Γλυκούλι και γούτσου γούτσου, αλλά δεν έχει καμμία ιδέα από g-και τα τέτοια.

ΠΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΕΞΗΓΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΤΙΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥ WORDPRESS;

(αν και ένα κοριτσάκι θα πειθόταν με τις ζωγραφιές και τις φατσούλες, i guess).
:)

Nassos K. είπε...

Απορία: το κοριτσάκι 8 άντε το πολύ 10 χρονών, έχει blog;
:)

---. είπε...

Ναι ρε, τί σε νοιάζει εσένα;

KiTaSuMbA είπε...

@Costantina:
Εννοεί πως το wordpress:
1. σε αφήνει να αλλάξεις τα πέταλα από το layout σου σε συγκριση με τις πιο περιορισμένες δυνατότητες του blogspot.
2. παρέχει πιο σταθερό server που δεν πέφτει κάθε τρεις και λίγο.
3. δεν είναι αναγκαστικά συνδεδεμένο με ένα κάρο άλλα καλαμπαλίκια.
4. μεταφράζει τα emoticons (τις «φατσούλες» ντε) σε χαζοχαρούμενες ζωγραφιές περίπου όπως κάνουν οι messanger (βλέπε MSN).

Σε αυτά εγώ θα πρόσθετα την πολύ περίεργη φάση που μου έκατσε με το ποστ του Σαββάτου. Θα έβγαζα όμως από τα θετικά τις φατσούλες καθώς θα έπρεπε να πλακωθώ στα "verbatim" tags για να προστατεύω τον εκάστοτε κώδικα από το feature.

Τελικά η καλύτερη φάση είναι έχεις τον δικό σου, ΟΛΟΔΙΚΟ σου, server και να κάθεσε να παίζεις εκεί πάνω. Αυτό όμως είναι προνόμιο λίγων... ΚΛΑΨ! :-P

---. είπε...

Ευχαριστώ ρε φιλαράκι. Πάντως, γενικά δεν έχω χαλαστεί ακόμα ιδιαίτερα από το blogspot. Θα φανεί στην πορεία.

Το κοριτσάκι στέλνει φιλάκι doc. :)

Oneiros είπε...

See you on the flipside, mate.

Φυσικά το template του νέου site σταδιακά θα μοιάσει με το template που όλοι γνωρίσατε και αγαπήσατε (εκτός από αυτούς που το μίσησαν, άντε και γαμηθείτε σκουλήκια) αλλά αυτή είναι δουλειά για το Σαββατοκύριακο.

2/3 virtues in one sentence, muehehe :-p

Κωστής είπε...

Ο blogger μου έχει σπάσει και εμένα τα νεύρα και εδώ και κανά 2 βδομάδες σκέφτομαι κι εγώ την μετακόμιση.

Το μόνο που δεν έχω αποφασίσει ακόμα είναι αν θα την κάνω για το wordpress.com ή αν αξίζει να το σηκώσω σε κάποιο άλλο host (όπως εσύ). Και αν δε γίνομαι αδιάκριτος, εσύ πως και διάλεξες άλλο host;

Harry είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Harry είπε...

3. δεν είναι αναγκαστικά συνδεδεμένο με ένα κάρο άλλα καλαμπαλίκια.

Μπουχαχα! (που λέει κι ο McManus)

Καλύτερα με δικό σου χώρο. Το σκέφτομαι κι εγώ εδώ και καιρό όχι τόσο λόγω του όντως εκνευριστικού blogspot αλλά γιατί όπως και να το κάνεις το βλέπω και λίγο σαν παιδική χαρά... :)

Καλή μετακόμιση λοιπόν Jim!

Btw ξέχασες (υποθέτω δηλαδή) να βγάλεις και το moderation στα comments στο Wordpress

J95 είπε...

@karaflosmetanastis:
Βασικά το Heal-Link (οι ελληνικές ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες) απέκτησε

(παρένθεση:

Ε Π Ι Τ Ε Λ Ο Υ Σ ! ! !
)

ομαδικό subscription στο ieee.org που σημαίνει ότι δε χρειάζεται πια να πληρώνω 30 δολλάρια το μήνα.

Οπότε μου περίσσεψαν 360 δολλάρια το χρόνο και λέω "δε δίνω τα 90 από αυτά στο bluehost που μου δίνει domain name, κάτι GB σε χώρο και μηνιαίο bandwidth, μέχρι 50 βάσεις MySQL και 50 Postgres, PHP, perl, ssh, 20 subdomains, 1500 e-mail accounts, προστασία από hotlinking κλπ;

Εννοείται ότι δε θα παίζω μόνο με το blog :)

Έχω και έναν καταδικό μου server (pitsirikos.cslab.ece.ntua.gr), αλλά 1ον πέφτει κάθε τρεις και λίγο και 2ον δε μου πολυπάει να τον χρησιμοποιώ για τα προσωπικά μου, υποτίθεται ότι τον έχω για έρευνα.

Το κακό είναι ότι οι Αμερικανίκουλες θέλουν να τους στείλεις photo id για να σου ενεργοποιήσουν το ssh. Δεν είμαστε καλά, σε λίγο θα σου ζητάνε και δείγμα ούρων.

@harry:
Δεν το ξέχασα ακριβώς, απλώς δεν ήξερα ότι υπήρχε και τώρα που το βρήκα δεν ξέρω πώς να το βγάλω :)
Τέλος πάντων, αυτά είναι παιδικές ασθένειες.

Για την ώρα έχω πραγματικά εκπλαγεί που ρούφηξε όχι μόνο τα post αλλά και σχεδόν όλα τα σχόλια από το blogspot.

@constantina

Το Wordpress είναι κάτι σαν την εφαρμογή που βλέπεις στο Dashboard σου. Αλλά είναι σαφώς πιο πλούσιο σε δυνατότητες (ας πούμε μπορείς να βάλεις plugin για να έχει ο αναγνώστης preview του σχολίου καθώς το πληκτρολογεί) και -το κυριότερο- έχω τον κώδικά του και μπορώ να το αλλάξω όπως θέλω.

Dark Angel είπε...

Την έκανα και εγώ J. Από καιρό το ήθελα βέβαια με τις παπαριές του blogger. Σημεία των καιρών? Θα δείξει...

^z

vatraxokoritso είπε...

Είμαι ένα «κοριτσάκι» κοντά στα 35 και δεν κατάλαβα τίποτα..
Επίσης έχω ένα φίλο που έχει κατάδικο του server αλλά μισεί τα bloggs ..

Γράφετε όπου θέλετε αρκεί να σας διαβάζουμε, αυτό έχει σημασία..

Νίκος είπε...

ζήλεψα και αντέγραψα :)

J95 είπε...

Τέλος σχολίων στο dontkissthefrog.blogspot.com.

Χαίρομαι πάρα πολύ που το τελευταίο σχόλιο ήταν του Νούλη.