24.2.05

Κατά τα άλλα...

Ήταν πολύ ενδιαφέρουσα σήμερα η παρουσίαση των εργασιών στο μάθημα της Υπολογιστικής Νοημοσύνης. Ειδικά στο σημείο που ο επόμενος, αφού παρουσίασε το "Ant Colony Optimization" πήρε το θάρρος -μια και διατελεί 35 χρόνια μελετητής της Αγίας Γραφής- να προβεί σε μια μίνι παρουσίαση με θέμα "Τα μυρμήγκια και η Βίβλος" και δύο βασικά συμπεράσματα: "Ο σωστός δρόμος είναι ο δρόμος του Ιησού" και
"τα μυρμήγκια μέσω αυτοργάνωσης βρίσκουν το σωστό δρόμο.
ΕΣΥ?".

...ήταν η μόνη παρουσίαση που δεν διέκοψαν οι καθηγητές. Η μόνη που πήρε 25 λεπτά, ενώ όλες οι άλλες είχαν 5...(επίσης αυτό που λέγαμε προχθές για τις μαλακίες που δεν πρέπει να κάνουμε επειδή πιστεύουμε, ε ο τύπος προφανώς δε συμφωνεί)...

...Ήταν όλα τα λεφτά. Βάζω 10 για τη σκηνική παρουσία (γαμάτος παππούλης μεταπτυχιακός στο ΣΕΜΦΕ με πτυχία θεολόγου, μηχανικού και δίκυκλο) και 10 για την ερμηνεία (γαμάτα σχήματα με μυρμήγκια να βρίσκουν το δρόμο τους προς το σταυρό).

Και βέβαια, έμαθα και δύο σημαντικά πράγματα που τα είχα ρε παιδί μου απορία:
Έμαθα α) πώς είναι να βλέπεις UFO και β) να μην έχεις κάμερα.

4 σχόλια:

Maria είπε...

Κι εγώ βάζω 10 για την αποδόση του όλου σκηνικού σε γραπτό λόγο. Παντώς πολύ θα ήθελα να είχα παρακολουθήσει την παρουσίαση, καθώς η συσχέτιση ακόμα μου διαφεύγει.
Επίσης ένα σχόλιο στα αντι-link που δίνεις μιας και είναι η πρώτη φορά που διαβάζω το blog σου. Τα συγχαρητήρια μου για τους ευρηματικούς τίτλους που έχεις δώσει και ειδικά αυτόν του e-e-e.gr. Ντρέπομαι όμως που συμφοιτητής μου είναι υπεύθυνος για τη δημιουργία και συντήρηση της σελίδας.

Ανώνυμος είπε...

SNR=Signal to Noice Ratio I presume.

Καθώς δεν ειμαι μηχανικός μου πήρε λίγη ώρα παραπάνω.

Αν μου πείτε τωρα οτι ο τρια-εψιλον ειναι και αυτός μηχανικός θα χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο. Ειχα την εντύπωση οτι αυτοί οι τύποι είναι φιλόλογοι που πήραν πολλά ληγμένα.

Παρόμοια φάση με UFO έχω ζήσει. Ειναι πραγματικά αποκαλυπτική εμπειρία.

Αγγελος.

J95 είπε...

@maria: δεν υπάρχει κανένας λόγος να ντρέπεσαι, αντιθέτως μπορείς να γίνεις πλούσια πουλώντας αυτόγραφα του Μεγάλου. Πες του επίσης ότι έχει γίνει ανάρπαστος. Εκατοντάδες γνωστοί μου και γνωστοί γνωστών μου ξεκινούν χαρούμενα και με αισιοδοξία τη μέρα τους χάρη στα κείμενα της ΟΕΑ.

Ομολογουμένως το e-e-e.gr έχει πολύ καλή αισθητική και δομή, αν και είναι λίγο πάω-ξυπόλητος-στα-αγκάθια που επιτρέπει το directory listing (καλό από την άλλη γιατί βρίσκει κανείς εύκολα τη μεγέθους 1ΜΒ Αναφορά Νέων για το 2004).

Αν κάποιος έχει λόγους να ντρέπεται, αυτός είναι σίγουρα ο δημιουργός του Crystal SVG Icon Theme, πού μάλλον δεν το προόριζε για προώθηση νεοναζιστικών ιδεών.


@aggelos ναι, SNR = Signal to Noise Ratio. Όσο για τους 3Ε, δε θα μπορούσαν να είναι φιλόλογοι. Οι φιλόλογοι είναι μεν λίγο πίσω σα σύνολο, αλλά όλοι ανεξαιρέτως είναι καλλιεργημένοι άνθρωποι. Το πολύ-πολύ να είναι εθνικιστές, ή ξερωγω χουντοβασιλικοί. Πάντως ξέρουν από αρχαία Ελλάδα και δεν ξέρουν από video games και sci-fi οπότε τείνουν να μην υποστηρίζουν εψιλονιστικές απόψεις.

Δεν ξέρω αν θα εξακολουθείς να θέλεις να χτυπήσεις το κεφάλι σου στον τοίχο, αλλά οι περισσότεροι ελληνογκαγκά είναι φυσικομαθηματικοί, μηχανικοί και απόστρατοι αξιωματικοί. :)

Ανώνυμος είπε...

Λίγο καθυστερημένο comment, αλλά τώρα έπεσα πάνω στο blog σου...
Ήμουν κι εγώ εκεί! Ένας από τους λίγους τυχερούς-άτυχους που έκατσαν μετά τις 18:00+ και άκουσαν τον τύπο...
Σίγουρα 10' για τη σκηνική παρουσία :))
Δεν ξέρω αν θυμάσαι, αλλά ο τύπος όταν παρουσίαζε το... εεε... επιστημονικό κομμάτι, κόμπιαζε απίστευτα, τραύλιζε τα ακρωνύμια των αλγορίθμων κλπ. Μετά όμως, η γλώσσα του ροδάνι!
Σε κάθε περίπτωση πάντως απαράδεκτος. Δεν είναι δυνατόν ο καθένας να κάνει θρησκευτικό κήρυγμα σε όποιο δημόσιο βήμα λόγου του δίνεται. Και, νομίζω ότι θα συμφωνήσεις μαζί μου στο ότι οι συσχετισμοί που έκανε ήταν εντελώς άστοχοι. Ή, τέλος πάντων, τόσο εύστοχοι όσο θα μπορούσαν να είναι και για οποιοδήποτε άλλο θέμα. Θεωρώ επίσης ότι ήταν λάθος των κ.κ. σταφ και κολ που δεν τον κατέβασαν αμέσως κάτω. Υποθέτω ότι θέλησαν να τον σεβαστούν, αλλά η αντίδρασή τους ήταν μάλλον απλώς αμήχανη. Εξάλλου, είναι σαφές ότι ο ίδιος δε σεβάστηκε ούτε το μάθημα, ούτε τους καθηγητές, ούτε τους φοιτητές που περίμεναν να παρουσιάσουν, ούτε τους υπόλοιπους που πετσόκοψαν τις παρουσιάσεις τους για να εξοικονομηθεί χρόνος. Έξυπνος ο συγκαλυμμένος τόνος ειρωνίας του σταφ στο σχόλιο που του έκανε μετά, λάθος από μέρους των φοιτητών το χειροκρότημα...
Υποθέτω, πάντως, ότι ο τύπος το κάνει συστηματικά όταν του δίνεται η ευκαιρία, γεγονός που είναι μάλλον το χειρότερο από όλα.
Συμφωνώ απόλυτα για την κάμερα :). Εκείνη τη μέρα μάλιστα, έφτασα στο τσακ να ανοίξω blog για να μοιραστώ την εμπειρία με περισσότερο κόσμο από τους φίλους μου, οι οποίοι γελάνε ακόμα :)))