13.8.05

Sun is shining

... και όλοι γουστάρουμε τρελά. :)

3 σχόλια:

didymous skulls είπε...

Τι μου θύμισες τώρα! Το λουλούδι μελισσο-φάκα!
Όταν ήμουν πιο μικρούλι, στο χωριό, περιμέναμε τις μέλισσες να μπούνε μέσα σ'αυτό το λουλούδι, κλείναμε το λουλούδι και έτσι κάναμε συλογή απο μέλισσες. Τώρα γιατί τις συλέγαμε μη ρωτάς...
Αλήθεια, πως το λένε αυτο το φυτό? ΜΜμμμ, το βρήκα πάλι...

J95 είπε...

Ομολογώ ότι δεν έχω ιδέα και είχα την ελπίδα ότι κάποιος θα μου το 'λεγε.

Αλλά no worries, σε δυο μέρες επιστρέφουν οι γονείς μου (φαντάζομαι δηλαδή) και θα λυθεί η απορία μας.

το θείο τραγί είπε...

Το επιστημονικό του όνομα είναι campsis grandiflora. (Οικ. bignoniaceae).

Ο λαός ίσως το λέει χωνάκι, αν και αναγνωρίζει πως δεν είναι η γνωστή μας περικοκλάδα.

'Αλλοι θα το πούν μελισσόχορτο, γιατί παίζουν μ' αυτό οι μέλισσες. Φυσικά δεν έχει καμμία σχέση με το ομώνυμο βότανο.


Πηγή: το πολύ σημαντικό εγχειρίδιο του 'Ελμουτ Μπάουμαν, Η ελληνική χλωρίδα (στο μύθο, στην τέχνη, στη λογοτεχνία), όπου φέρει αριθμό καταχώρησης φωτό 484.

Για όσους δεν το έχουν πρόχειρο, ιδού κάποιες ηλεκτρονικές διευθύνσεις:

εδώ,
εδώ,
εδώ, και
εδώ.