18.10.05

respect

Σε κάθε εξειδικευμένο έντυπο (από το "4 ΤΡΟΧΟΙ" μέχρι το πάλαι ποτέ "Computer & Software") υπάρχει ένας αρθρογράφος που γράφει για ό,τι να 'ναι.

Ένα πράγμα που έχω μάθει στη μικρή ζωή μου: αυτοί οι τύποι είναι συνήθως οι καλύτεροι.

Διότι τι να μου πει το RAM μπροστά στο Wired ή το IEEE Computer (για τεχνική ενημέρωση); Τι να μου πουν τα σομόν φύλλα των εφημερίδων μπροστά στη real time οικονομική ενημέρωση που μπορώ να έχω πληρώνοντας λίγο ακριβότερα;

Σιγά τα εξειδικευμένα: είναι θλιβερές φυλλάδες για το πόπολο. Όσοι ενδιαφέρονται στ' αλήθεια για εξειδικευμένες πληροφορίες, τις ψάχνουν αλλού και δεν περιμένουν να τους τις σερβίρει ένα έντυπο μαζικής κατανάλωσης που μια στις δύο σελίδες είναι διαφήμιση για βρακιά.

Και οι εκτός θέματος είναι συνήθως όχι απλά οι καλύτεροι, αλλά και οι μόνοι που αξίζουν.

Ο σούπερ αγαπημένος μου από όλους αυτούς είναι ο "ΚΙΜΠΙ" που αρθρογραφεί στη σελίδα 2 της Οικονομικής Καθημερινής, στη στήλη "Ελεύθερος Σκοπευτής". Δηλώνω ο πιο φανατικός αναγνώστης του που υπάρχει. Και κάθε Κυριακή θα τα σκάσω για την "Κ" (ακόμα και τα 3 ευρώ για το DVD που δε θα δω ποτέ, αν έχει τελειώσει η έκδοση χωρίς DVD) μόνο και μόνο για να τον διαβάσω.

Περιττό να πω πως αποτελεί όαση στους μαϊμουδισμούς νεοφιλελεύθερων συνταγών που κατά τα άλλα κυριαρχούν στον εν λόγω σομόν φύλλο (το οποίο παρ' όλα αυτά έχει μια κάποια σοβαρότητα, δηλαδή παίζει να διαβάσεις και 1-2 ενδιαφέροντα άρθρα το μήνα).

Εδώ ένα από τα καλύτερα κομμάτια του. Μπορείτε να βρείτε κι άλλα ψάχνοντας για "ΚΙΜΠΙ" στο search box της Καθημερινής.

3 σχόλια:

talos είπε...

Εξαιρετικό. Και λογικός, και ευφυής *και* ξέρει να γράφει! Νάσαι καλά που μας μαθαίνεις πράγματα!

S G είπε...

διαβαζω καθημερινη γυρω στα 15 χρονια και δεν τον εχω πετυχει ποτε τον τυπο, πως γινεται?

ελπιζω να χει γραψει και τιποταλλο παντως, γιατι το αρθρακι που δινεις ειναι ψιλοαπαραδεκτο. Ακου λεει "τι θυσιες κανει το κεφαλαιο".

Η αμοιβη του κεφαλαιου ειναι τα επιτοκια, τα οποια σημερα ειναι σε ιστορικα χαμηλα επιπεδα, το πραγματικο (ονομαστικο - πληθωρισμος) επιτοκιο ειναι αρνητικο στην Ελλαδα! Αυτη ειναι η αμοιβη του κεφαλαιου, οχι οι ασυναρτησιες περι αμοιβες μανατζερ που λεει ο Κιμπι (οι μανατζερ δεν ειναι κεφαλαιο παιδι μου, ειναι εργαζομενοι!)...

S G είπε...

κιαλλη τρομερη πατατα

"η εργασία είναι η μόνη πηγή παραγωγής πλούτου"

καλα αυτα σας φαινονται λογικα? Τοτε το εισοδημα κατα κεφαλην σε μια χωρα θα επρεπε να εξαρταται μονο απο το ποσοστο της ανεργιας (ποσα ατομα δουλευουν δηλαδη). Τα εισοδηματα μας ομως εχουν αυξηθει με τρελους ρυθμους χαρη στην συσωρρεσυη κεφαλαιου και την βελτιωση της τεχνολογιας (του τροπου δηλαδη που χρησιμοποιουμε το κεφαλαιο). Βαλτε την Ιντελ να φτιαξει ενα τσιπ χωρις κεφαλαιο, δωστε της αν θελετε και ολο τον πληθυσμο της Κινας για εργατες και δειξτε μου τι θα φτιαξει ;-)

νταξει και μονο οτι αυτο το κειμενο περναει σαν "οικονομικη σκεψη" στην Ελλαδα, ακομα και στην καλυτερη εφημεριδα της χωρας, τοτε καταλαβαινεις που βαδιζουμε...