Μόλις με πήρε τηλέφωνο ένα ΜΗΧΑΝΗΜΑ, για να μου παίξει ένα ηχογραφημένο διαφημιστικό μήνυμα για πάρα πολύ γνωστό βιβλίο συνταγών μαγειρικής.
Του το έκλεισα στη μούρη αλλά μετά που το ξανασήκωσα συνέχιζε να μιλάει!
Δηλαδή είπαμε, σπάμαρε, ρε ξεφτίλα, αλλά τουλάχιστον πλήρωσε έναν άνθρωπο σκατοτσιγκούναρε φτηνιάρη που πας να τη γλιτώσεις με αστική χρέωση και πακετώνεις τον άλλον μέχρι να τελειώσει το ηλίθιο άχρηστο μήνυμά σου! Δεν έχω δηλαδή το δικαίωμα να πω ότι δεν με ενδιαφέρει κάτι που μπαίνει στο ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ Σαββατιάτικα 17:30;;;
(λογοκριμένες σκέψεις για τη βλακεία της corporate λογικής σε ένα positive feedback loop με τον εαυτό της και τα προϊόντα της)
[update: παλιότερη παρόμοια εμπειρία]
13 σχόλια:
Καινούργιο είναι αυτό! Σε λίγο θα δεις, θα βρουν τρόπο όταν κλείνεις το τηλέφωνο γιατί δεν θέλεις να τους ακούσεις, να μπαίνει η ανοιχτή ακρόαση!
Το έπαθα και εγώ, αλλά όχι για βιβλίο συνταγών μαγειρικής.
http://karakatsanis.blogspot.com/2006/01/spam.html
Βασικά το ίδιο κάνει και ο Οτε όταν είναι απλήρωτος ο λογαριασμός. Βέβαια, σ΄αυτήν την περίπτωση πρέπει να ακούσεις όοοοολο το μήνυμα και να πατήσεις ένα κουμπάκι και μετά να βγει μια κάργια και μετά να υποσχεθείς ότι θα τα πληρώσεις γιατί θα στο κόψουν.Κλαψ!
χέσε μέσα πολυχρώνη
Στην αρχή προστασίας δεν πρέπει να το καταγγείλει κάποιος αυτό; νομίζω ότι αξιζει τον κόπο.
Mirandolina: Στην αρχή προστασίας δεν πρέπει να το καταγγείλει κάποιος αυτό;
Μπορείς να κάνεις αίτηση εγγραφής στο μητρώο του άρθρου 13 του Ν.2472/97, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι αποτελεσματικό αυτό στην πράξη. Αν έχει κανείς παρόμοια εμπειρία, όπου φάνηκε χρήσιμη η εγγραφή στο μητρώο, ας μας ενημερώσει.
Έχω εργαστεί για τις πρώτες τρεις δίκες που έγιναν, όταν πολίτες έλαβαν διαφημιστική επιστολή ενώ είχαν εγγραφεί στο Μητρώο του άρθρου 13. Αποτέλεσμα: αποζημίωση 6.000 ευρω + τόκοι. Στις δύο περιπτώσεις οι εταιρίες το πήγαν στο εφετείο, γεγονός που απλώς πολλαπλασίασε τους τόκους της αποζημίωσης, λόγω παρέλευσης μεγάλου διαστήματος μέχρι την έκδοση της απόφασης.
@ nikolas skouras
Nothin' beats the good ol' method of "pull the plug"! ;-)
@ constantina
[...] να υποσχεθείς ότι θα τα πληρώσεις γιατί θα στο κόψουν.
AOYTΣ! ;-p ;-p
Παντως τα phone spams εδώ και μερικούς μήνες είναι εκνευριστικά συχνά. Τους τελευταίους δυο μήνες με έχουν "επισκεφτεί" τουλάχιστον 3 τέτοια! Χώρια πως δεν γίνεται τίποτα με το να τους το κλείνεις στη μούρη. Κατοικοεδρεύουν στη γραμμή σου μέχρι να τελειώσει το μήνυμα. Σα να σου λένε "τώρα που ήρθα, μαλάκα, θα μ' ακούσεις θες-δεν-θες"...
Σημάδια των καιρών...
Tero
O Ote εχει το μεγαλυτερο μεριδιο ευθυνης αλλα και οι εταιριες που συνεργαζεται ο καθενας μας καθως πουλουν τα προσωπικα μας στοιχεια σε διαφημιστηκες εταιριες.
λογοκριμένες σκέψεις για τη βλακεία της corporate λογικής σε ένα positive feedback loop με τον εαυτό της και τα προϊόντα της
!!!!!!!!!
ζητωωωωωωωωωωω
Καλώς τα δεχτήκατε και στην Ελλάδα...
----------Μόλις με πήρε τηλέφωνο ένα ΜΗΧΑΝΗΜΑ
Αυτο φιλε κ' αδερφε, αδερφε κ' φιλε, δεν ειναι τιποτα. Σκεψου να σ' επαιρνε ο διαολος. Επειδη ειμαι και καλλιτεχνικη φυση, ενεπνευσθην το παρακατω σκετς
Dramatis Personae
Β: Βατραχος
Δ: Διαολος
ΠΤ: Πρωτος/η Τυχοντας/Τυχουσα
(ντριιν, ντριιι)
Β: Ναι, ποιος;
Δ: Εγω.
Β: Ρε μαλακα Μανωλη εσυ;
Δ: Οχι
Β: Ποιος διαολος εισαι;
Δ: Με τη δευτερη το βρηκες ρε τσακαλι. Παλι καλα που ειπα να σε παρω γιατι κατω στη Κολαση θελουμε να κανουμε ενα ΛΑΝακι να παιζουμε κανα CounterStrike με τ' αγγελακια απο πανω. Ειπα να παρω τον Gates αλλα σιγα μη ξερει απ' αυτα. Λοιπον, σε κανα 10λεπτο ειμαι εκει και σε παιρνω. (κλικ, κλεινει το τηλεφωνο)
Β (σαστισμενος):...
ΠΤ: Ποιος σε πηρε;
Β: ... ο διαολος.
ΠΤ (εκνευρισμενος /η): Μωρε δε σε πηρε ακομη, θα σε παρει οπου ναι.
Truer words never spoken...
τι λες τωρα, αυτο στην Ισπανια συμβαινει περιπου καθε μερα! :-)
Τα καλυτερα ειναι κατι σημειωματα που σε ρωτανε αν θες να πουλησεις το σπιτι σου. Στα χωνουν στο γραμματοκιβωτιο και ειναι τυπωμενα αλλα και καλα μοιαζουν γραμμενα στο χερι. Εχουν και σβησιματα,μουτζουρες και τετοια...
αστα να παν
Δημοσίευση σχολίου