13.1.05

Υπαρξιακές ανησυχίες Ι

Διάβασα κάπου ότι η Generation-X ξεκινά το 1965 και τελειώνει το 1979. Μιλάμε για ημερομηνίες γέννησης πάντα.

Άρα... είμαι ο τελευταίος.

...ή (τέλος πάντων) από τους τελευταίους. Είμαι η τελευταία ευκαιρία της Generation-X να κάνει κάτι αξιόλογο.

Γαμώτο, τι απλή που ήταν η ζωή όταν νόμιζα ότι ήμουν απλά από τους πρώτους της γενιάς του Διαδικτύου...

Φυσικά η ζωή θα ήταν πολύ πιο απλή αν νόμιζα ότι είμαι απλά Ζυγός, ή αν νόμιζα ότι είμαι απλά Έλληνας.

Τέλος πάντων. Ακολουθούν επίκαιρα σχόλια.

Σχόλιο 1: Το Μεγάλο, Το Ωραίο, Το Αληθινό
Είναι ένας απίστευτος παππούλης που δραστηριοποιείται στο TvMagic και στο Τηλεάστυ. Στο Τηλεάστυ σκορπά απλόχερα το Φως και τη Γνώση. Συγκεκριμένα πολεμά το Σκοτάδι και τη Βλακεία και ακόμα πιο συγκεκριμένα τη γελοία ανθελληνική άποψη ότι ο Χριστός ήταν... Εβραίος (ανατριχιάζω και μόνο που το σκέφτομαι: είναι προφανές ότι ο Χριστός δεν ήταν Εβραίος). Στο TvMagic εφαρμόζει το θεωρητικό υπόβαθρο που ανέπτυξε στο Τηλεάστυ, αραδιάζοντας ατελείωτους πολεμικούς εναντίον των σκοτεινών δυνάμεων που ολημερίς απεργάζονται την καταστροφή της μόνης γνήσιας ενσάρκωσης του Πνεύματος που Τίμησαν ο Λεωνίδας, ο Σωκράτης, ο Ιησούς και οι λοιποί Έλληνες, i.e. του Ολυμπιακού Συνδέσμου Φιλάθλων Πειραιώς (a.k.a. γαβροι).

ΟΚ. Αναρωτιέμαι πόσο πιο σουρεάλ μπορεί να γίνει αυτή η τηλεόραση. Συγκριτικά ο Πρωινός Καφές είναι επιστημονικό συνέδριο. Αυτό που μου τη σπάει είναι ότι στάνταρ θα υπάρχουν 5-6000 τρόμπες που θα τον θεωρούν και Κορυφαίο Διανοητή.

(ΥΓ: Του αναγνωρίζω ότι ξέρει να προφέρει λέξεις με πάνω από 4 συλλαβές, σε αντίθεση με τη συντριπτική πλειονότητα των συναδέλφων του σε Τηλεάστυ και TvMagic. Αν ήταν και σε σωστά ελληνικά, τι ωραία που θα ήταν... Εν πάσει περιπτώσει, κι εγώ κάποια στιγμή πρέπει να καταλάβω ότι δε μπορούμε να τα έχουμε όλα δικά μας. Ή θα είμαστε σωστοί κληρονόμοι του Λεωνίδα [ήτοι: Γάβροι] ή θα μιλάμε σωστά ελληνικά. Π.χ. ο Τσουκαλάς που είναι σύμφωνα με τα παραπάνω ο σωστότερος συνεχιστής του Λεωνίδα που υπάρχει, στα ελληνικά περιορίζεται σε μονοσύλλαβες ή δισύλλαβες λέξεις.)

Σχόλιο 2: Κινέζοι
Τρώνε κατσαρίδες...

Ας δούμε και τη θετική πλευρά: είναι ο μόνος λαός που δεν κινδυνεύει με εξαφάνιση σε περίπτωση πυρηνικού ολέθρου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: