12.5.05

Γράμματα Αναγνωστών :)

Ο φίλος Lao σχολιάζει:

"Αχμ.. διακρίνω μία τάση από μέρους σου να προσδώσεις ανθρωπόμορφα χαρακτηριστικά σε επιστημονικές θεωρίες. Ντε και καλά να μεταφέρεις/αντιστοιχίσεις ιδέες/θεωρίες από τον χώρο θετικών επιστημών με γεγονότα/φαινόμενα/συστήματα που έχουν ως βασική παράμετρο τον άνθρωπο. Δε λέω καλές οι συνδέσεις και οι συσχετίσεις, αλλά μην το δένεις και κόμπο το σχοινί."

Δεν το δένω κόμπο. Γενικά πρέπει να γίνει κατανοητό ότι εδώ δεν είναι ούτε επιστημονικό σύγραμμα ούτε φιλοσοφική... φιλοσοφική... -τέλος πάντων!- από αυτά που συχνάζουν οι φιλόσοφοι.

Είναι περισσότερο χιούμορ και προσωπικές απόψεις. Βαθύτατα προσωπικές απόψεις. Χρησιμοποιώ υλικό από τις επιστήμες επειδή μου αρέσουν, αλλά περισσότερο σαν πρώτη ύλη παρά σαν δομικά στοιχεία ενός συλλογισμού. Προσπαθώ να είμαι ακριβής, αλλά δεν είναι η πρώτη προτεραιότητά μου. Η DiS καταλαβαίνει (ε, μάλλον) γιατί έχουμε τον ίδιο αγαπημένο συγγραφέα (φαντάζομαι).

Συχνά εισάγω λογικά ή άλλης φύσεως σφάλματα για να βγει το χιούμορ και μου αρέσει πολύ όταν τα καταλαβαίνει κάποιος (όπως έγινε στο αμέσως προηγούμενο ποστ, όπου "βοήθησα" με το strike through). Και ακόμα πιο συχνά το πάω μέσω Λαμίας για να μου βγει κάποιο λεπτό υπονοούμενο.

Ας πούμε στο επίμαχο ποστ, το λεπτό υπονοούμενο ήταν "γαμιούνται όλοι όσοι με το που θα ξεστομίσει ο άλλος ένα keyword-ταμπού βγάζουν τα κουμπούρια αντί να προσπαθήσουν να καταλάβουν τι στο διάολο λέει", αλλά κάτι μου λέει πως μόνο ο lefty δε θα μάσαγε από την αλλαγή περιτυλίγματος.

Όσο για το copyright, γενικά δε με πολυαπασχολεί. Αν ο άλλος θέλει να κλέψει θα κλέψει και αν θέλω πραγματικά να τον γαμήσω υποθέτω πως μπορώ. Θα ήθελα πάντως κάποιος να μου βρει ένα κουμπάκι για την Artistic License (ίδιων διαστάσεων και στυλ με αυτό που έχω τώρα για τη GPL) γιατί ομολογώ πως είναι πολύ δυσεύρετα.

4 σχόλια:

Γεώργιος Χοιροβοσκός είπε...

Terry Prachet!!!

http://www.ie.lspace.org/

Promitheas είπε...

αν θέλω πραγματικά να τον γαμήσω υποθέτω πως μπορώ.
-
Αυτό θα ήταν ενδιαφέρον να το δει κανείς. :-) (Αλλά ας μην κάνω εγώ την κλοπη-ράιτ.)

Damsel in Stress είπε...

... "Η DiS καταλαβαίνει γιατί έχουμε τον ίδιο αγαπημένο συγγραφέα."

Στο διόρθωσα το κείμενο. Το παραπάνω είναι και το σωστό :-)

Άσχετο, αλλά πόσο δύσκολο είναι να καταλάβει κανείς το blog σου και τις σεπτές απόψεις σου; Εγώ για εύκολο το κόβω, αρκεί να διαθέτει κανείς 1 γραμμάριο χιούμορ (κατά προτίμηση εν χρήση). Από την άλλη, θα μου πεις, ο καθείς ένα μυαλό χειμώνα καλοκαίρι ...

Lao είπε...

Καλά ούτε κι εσύ δεν χρειάζεται να παίρνεις τις μετρητοίς τα όσα έγραψα! Ένα σχόλιο έκανα στο blog σου.Πέστο και ασήμαντη προσωπική διαπίστωση/εκτίμηση. Εξάλλου, αν ήταν λαμακίες αυτές που γράφεις, δεν θα σχολίαζα, πόσο μάλλον να καθόμουν να διάβαζα το blog.
that's all